Mindre än 80 dagar kvar!!

Har haft fullt upp med saker å ting här hemma. Skola/plugg å förra helgen drutta vi alla dit på en intensiv men ack kortvarig magsjuka.
Har även sedan förra helgen haft sånt jäkla besvär med länd/korsryggen..så fort jag har suttit ner, om än bara för att ta på mig sockar, känner jag mig som tant agda 93 i ryggen..så fett oskönt 😫 
 
Var även på kontroll den 12e å allt såg bara feint ut💕
Kom på en grej som skiljer denna graviditet med Astons å de är finnarna som exploderade i antal på ryggen i början..galet vad finnar jag har haft nu längst upp!! 
 
Påsken i övrigt har varit relativt lugn, några vändor till ersmark å käka/måla byrå umgås. 
 
Nu ska jag fortsätta massera ryggen, se film å vänta på att mina boys ska vakna💗 hadee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0