Till min älskade basseman♡

I skrivande stund ligger du, alldeles nyss omstoppad under samma täcke som mig (det ljusa med ljust mönster i blått å lila),ytterst i underslafen i din vita familjesäng å sussar för fullt. Du skulle absolut inte somna när vi först la oss, läste båda gruffaloböckerna, spöket laban som ficklar, nasses taxi. Sen gjorde du allt i dim makt för att inte sova.. men tillslut efter lite om och men insåg du att det vore rätt skönt att studera insidan av ögonlocken ett tag😙. Men här har vi sovit nu, du och jag å papa i ovanslafen, i en vecka och två dagar. De absolut bästa nätterna är när jag får sova med dig!! Enda sen du föddes har du i stortsett alltid fått sova med mig och pappsi, de första nätterna utan dig (när du sovit borta eller då vi prövade låta dig sova i egen säng i vårat rum) har jag haft jätte svårt att sova,de första nätterna grät jag mig till sömns. Känner en enorm trygghet att ha dig sprattlandes omkring i sängen, nära♡ du ska veta mitt älskade allt, att varenda sekund med dig gör mig till världens stoltaste mamma, och jag älskar dig så mycket så orden räcker inte till. Å det absolut bästa jag vet, är att få somna intill dig, å vakna till ditt underbara tryne som glatt säger att du älskar mig å att jag är mysig. Finaste hjärtat mitt, vad vore jag utan dig♡♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0