1 månad♡

Idag är det en hel månad sedan jag för 20 minuter sedan vaknade med regelbundna sammandragningar och knappt vågade tänka mig en bässin i slutet av dagen! Mycket har hänt sedan jag ikväll för en månad sedan låg och pressade it våran andra onge, lilla älskling Milea, utan annan bedövning än lustgas. För bara några dagar sedan märkte vi att hon börjat följa en med blicken om man går iväg från henne, för typ två veckor sedan kunde hon fokusera en liten stund på fingrarna om man höll dem framför ansiktet på henne å rörde på dem. Hon gör väldiga tendenser till att sparka sig fram/typ krypa men armarna är inte med ännu. Imorgon ska vi på besiktning så får se hur det går 😙 Nu ligger hon å har nyss somnat om sen vi var upp å duscha för en timme sen, bajsparty över halva henne😂😍 Fy å skam vad jag älskar mina ongar!! Väärldens underbaraste treårs trotsiga basseman som inte för fem öre lyssnar på vad man säger men är huur mysig som helst med lillasyster! Väldigt mån om henne å frågar ofta vad babyn gör eller om det går bra för henne/oss å pussar och kramar henne. Igår låg de tsm bredvid varandra i babygymmet å Aston berättade vad allt var sen läste han muminbok♡♡ värmde i mammas hjärtat!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0