En regnig tvätt dag

Jodå..har bokat tvättstugan och tvättat från kl 11 imorse! Nu är de dock färdigtvättat men då är de den förbaskade torkningen som återstår.. tvättar typ alla täcken, kuddar, madrassöverdrag samt soffklädseln. Bara stora drygtorkade grejor alltså.. fick ryck igår att börja stöka i sovrummet (dammtorka osv) men slutade med att jag brottade upp alla madrasser å gjorde lite bakpulver tjosan på tjockmadrassen. Idag fortsatte jag dammsuga sängen å somsagt tvätta...... Regnat hela dagen så det behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag inte har varit ute. Fortfarade småhostig å magen är inte av denna värld🤐


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0