En dag kvar

Till beräknad ankomst av liten!!!♡ Oj herregud å jesus å alla!! Vet inte om jag ska skratta,gråta,gripas av panik eller inte. Vaknade natten till idag kl 03:06 av att jag drömde att jag satt på toan uppe hos mamma å att slemproppen for å att jag kort därefter fick rosabruna flytningaroch värkar. Sen börja jag andas jätte fort,typ hyperventilera,å då vakna jag av att jag andades så fort. Fick typ panik å ångest över att jag trodde att det faktiskt var dags då det tryckte på både fram å bak där nere, samt ångest över att jag isåfall inte hade fått sova mer än typ 3timmar. Meen jag pallra mig upp å gick å kissa en lååååång kiss å släppte en riktig fis. Lättad som en fjäder gick jag tillbaka till sängen å la mig tätt tätt intill basse å somnadeom superfort💗💗 Annars idag for vi på leos å rastade basse å mina småkusiner i ca 3timmar å efter de for jag å mamma å basse på maxi å klämde korv!! Handlade melon,grapes å nektariner💚sen hem så jag fick powernapa en sväng å nu jäser vi bara. Ser lillefot. Får se om det blir nån unge inatt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0