Bf +2

Inga känningar🙈💗 I tisdags var de bf å jag å bassemannen var å cruisa runt på stan å på mio/rum1 med mommo å Mia. Vart helt galet kär i en soffa de har på extrapris på mio så får se om jag måste slå till sen🙈 Sen for vi å åt korv å fikade på maxi innan vi skulle hämta hary hos frisören😁 Efter vi hämtat honom så for vi en vända till mina småkusar å busa med dem. Efter det var det tänkt att jag skulle stanna hemma medan john å Aston for till fällbäcken, men då hittade jag ett bord på blocket som vi for å kika på. Å detta bord kommer hem till oss imorgon😁. Igår var de kalas för Benjamin då han blev 9! Hamburge Lunch i ett regnigt boviken å jordgubbar och glass. Sen halv4 for vi hem å jag å basse stanna i bilen å tog oss en powernap. Kl 5 var vi på romansvägen för tacomiddag å mer kalasade. Hemma kl 9 även denna dag. Idag blire fara till kusmark å hjälpa till att flytta😊 får se om det är en effektiv barnautfösare🙈💗 Å juste!! Drömde inatt att jag fått bebbe, en liten Milea🙈💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0