Inte alls länge kvar nu..♡

Näpps i raskt tempo har vi gått in i vecka 35 jag å min inneboende♡ hur galet!? Känner mig sjuukt trött å seg, inte ett dugg motiverad till skolan som tar slut (för denna gång) nästa fredag!! Å irriterad på typ allt som rör sig lyser eller låter..förutom min käre man å son som jag älskar just nu mer än någonsin, å har sådan ångest över att jag inte räcker till.. Ångest har jag även över massa andra saker också, är väl gravidhormonerna som spökar.. Idag har vi iallafall varit å besökt nordsken tsm med mommo å Mia. Bassemannen fick träffa storm troopers som han gav en ballong åt, men fick tillbaka, å den var egentligen tänkt att ges till en dinosaurie(en svart creepy alien typ från från starwars), men den han smita iväg för att inte komma tillbaka nå mer.. Basse vart även väldigt fascinerad över 3d-skrivarna som fanns, stod med mommo å tittade länge på dem!! Även en automatiskt kulbana, med små armar som plockade upp kulor för att lägga dem i en väldigt avancerad kulbana, gjord i lego!! Mina älskade troll..vad vore jag utan er♡♡♡♡♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0