Äntligen lite värme!!

Jodå nu järnspikar har jag luftat magen idag utan jacka!! Bassemannen ville promt fara till kus idag så då gjorde vi det😊 var istortsett ute hela dagen från halv 12 till halv 7 med undantag av matlagning av lunch&middag å blöjbyte. Igår var de å riktigt härligt men då spendera jag å bäsin dagen i Umeå med Mia och mammsi å morbror mattias. Vart shoopat lite kläder till buttman på invigningen av lager 157 sen två klänningar till mig båda för 98:- ist för 399 resp 499:-/st!! Sånt gillas🙄 på ikea vart de sugrare å nya krokar för ytterkläder till buttman samt en burk till john. Han är inne i värsta flowerpower perioden nu å har hur mycket växtlighetet som helst😍. Har glömt skriva tror jag förresten att jag är sovrumsänkling nu.. har i drygt två veckor fått sova själv i vårat sovrum då bassemannen ville börja sova i sin kojsäng med pappa, efter att han blivit less vagnen. Lite tråkigt att sova själv, saknar ju mina boys😣💗 Har även märkt av en svag svag pigmentrand på magen för nån dag sedan..vad ska denne betyda mån tro!?? Är de en lillasyster eller en lillebror som är så duktigt aktiv i magen i stortsätt hela dagarna/kvällarna😬😁😍💗💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0