Midsommar

Igår 22/6 för tre år sedan var vi inne på dag två av igångsättningen av bassemannen💗 detta firades med att vi alla först och främst tog oss en sovmorgon och sedan insåg att vi alla var mer eller mindre förkylda (jag vaknade och steg upp först då jag typ inte kunde andas av ont och svullnad i halsen😐 sedan hade vi lovat bjuda svärfars på fika hos ossså jag som var helt dö tog hand om basse och blåste ballonger medan John fick baka kladdkaka. Mellan 12 och halv två hade vi fika gäster å Aston fick en balanscykel, massa vattekleksaker. Sen vilade vi oss och busade lite till kl 4 då vi for å handla lite i kg. Precis när jag gått ur bilen på parkeringen vänder jag mig reflexmässigt åt vänster å känner igen typen som kom gående..men innan hjärnan uppfattat att de var pappa som också lite halvstressat kommi på att han inte hade korv till Aston och också i sista minuten åkt för att handla, kom han fram å skratta åt mitt förvirrande ansiktsuttryck😂. Nå vi handla lite sedan for vi hem till honom(där eftermiddags födelsedagsfirandet skulle vara) och började direkt att förbereda tacos. Basse busade på med sin far å bobbo å mia. Efter tacosen intagits av alla (vi plus mormor å knasen å jonas å matte) så satte jag å john igång med tårtan medan Aston öppnade resten av sina paket (en mysig lurvig bilfilt i grått å massa olikfärgade bilar,en nattlampa i form av ett spöke,en upplåsbar vattengiraff,en liten vattenpicka,en brun myra i plåt,ett parmarinblå trekvartsmjukisar från kappahl samt en vit tisha med supermans på,massa coola lysgrejor från bobbo,halvanbok,badskum med husdjuren motiv mm). Sen när tårtan var uppäten for vi hem å la oss direkt. Idag vaknade jag halv5 å har bara legat å snurrat sen dess..känner mig inte helt hundra fräsch.. men idag blir de iallafall att fara å äta buffé i byske med johns mor å släkten på den sidan. Sedan till kusmark för vidare kalasande av den nyblivna treåringen😍😙💗💗 Bäsin bråkar på som vanligt, vänta några dagar till kära du😍😙🖒💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0