En vecka plus en dag

Kvar till bf!! Har så ont i grenklykan/svanskotan så jag tror jag amputerar snart😩 jätte öm! Sen efter gårdagens tvätterier så har jag sjukt ont i händerna å, mer ont å svullen än "vanligt" de senaste veckorna.. tror de antingen blir ett 29-30/6 barn eller så drar vi över tiden jag å min inneboende💗 Idag steg jag å bassman upp 9:40 och satte oss å såg på sommarlov å lite annat mysigt. Sen busa vi lite å byggde me plusplus då john var å gjorde sista rycket på bageriet med städningen, så nu är han officiellt inte fast där längre!! Sen vid 3 tiden for vi till pappa i ers å jag å bassman var ute där å busa till typ 6 tiden då de vart för dåligt väder. Bassr satt dock ute under markisen och käka morötter smör å potatishamburgare, då de småregna. Supermys😍💗 Nää nu ska jag lägga mig till rätta med snarkisen här bredvid, fuy vad jag älskar min lilla Aston💗💗💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0