Ett år äldre

Jaa idag vart man hela ett år äldre,23 är siffran man ska brottas med kommande året! Har firat min dag i stugan både igår å idag. Igår åt vi räk- och kycklinggratäng med mamma, mia, abbe, pappa och jonas. Sen åt vi hemmagjord glass å äppelpaj som jag och bassemannen fixade ihop igår morse. Jag fick även paket, ett smyckeskrin i två delar å en ittala ljuslykta i marinblått😍. Idag gick fanfaren kl7 då millis gjorde storkalaset i blöjan. Sen låg vi och myste ett tag innan vi steg upp å åt frukost. Efter det var vi mest ute å busa på å sköna på. Vid 16 for vi hem då svärfar och Ulla skulle komma förbi på fika. Men nog om det..jag har alltså blivit 23 å på dessa 23 år har jag hunnit massor! Det mest nya å intressanta är såklart mina underbara ungar💗💗 Aston är som en virvelvind. Busar omkring å myser med syrran å trotsar mellan varven. Världens påhittigaste å pratgladaste kille! Milea som i fredags blev 10 veckor växer så det knakar!! I tisdags var vi på bvc å då mätte/vägde hon in på 60cm å 5700g. Det märks att hon är mer med nu, surrar mellan varven å tittar å är hur nyfiken som helst på allt. Hon har ävem(tvärt emot sin bror) börjat så smått att använda snuttefilt. Vi varierar mellan newbie hundis och elefanten som hon gärna smaskar på när hon ligger i babysittern. I denna gungande mojäng stortrivs hon å kan ligga länge å fundera själv. Hon har även premiär dragit John i skägget idag, två gånger när hon hängde i hans famn nu när vi gjorde oss redo för nattning. Å igår försökte hon vända blad i korsordstidning. Så nu märks det att hon börjar få mer och mer grepp om sina händet å utforskar med dem mer. Tacksam som en nånting är jag för dessa två gofisar!!😙💗💗


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0