Söndag..

Imorgon måndag!

Ursursurs vad helgerna går fort tycker jag..hinner typ just bara blinka på fredagarna efter idrotten o sedan sitter man och har tms på måndag morgon sekunden efter?!
De e inte riktigt roligt tycker jag..

Nåväl, har haft en massi mys helg i helg med min underbara varelse till älskling<33
Har haft hans mors hus helt för oss själva, bortsett från alla kärvänliga och surrkusar till kissekatter.
Alltså snacka om att dom snackar HELA TIDEN!? Får nästan bryt..s:

Ajasi, nu ska ja fortsätta kolla när Älsklingen spelar ett fiskspel på WII, han har precis lyckats få upp tre stövlar och en kattmats konservburk xD?? Riktigt ful fiskar;)

Menimen,ska sedan också FÖRSÖKA bli lite bättre på att skriva hära hade jag tänkt mig..:)

Kramsi på eder, Seeyah<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0