That's just the way it is..

..

Hellu world!
Känner att jag vart väldigt duktig på att skriva här..eller?
Men ja vette fasiken vad man ska skriva..vad finns det o skriva?
Är asmycke på skolan och det tar typ knäck på en,tankarna kring det iallafall, så allt annat försvinner som bort i tiden.
Har iallafall lyckats få tillbaka min jävla huvudvärk igen, känns ju som mysigt o trevligt såhär lagom till ALLT, men skolsyster sade att det kan bero på inre stress och mycket av de funderingar kring allt jag har/haft så ah..
Är iallfall klar med mitt rum,förra helgen, så någon gång kommer det pics på det!
Vart iallafall really nöjd with it! Känns underbart att få sova i en riktig säng- DUBBELSÄNG<3<3
Har köpt klart alla julklappar, eller ah nästan..två peoples left! men de vet ja vad ja ska köpa till så ah..riktigt skönt!
Sedan har det väl inte hänt sådär super mycket sedan sist?
Har som bott på shtan, iallafall tis/ons då ja följt me laite människor o julklappshandlat.<3
Igår var man på kalas,eller ah nå sådant, hos Älsklingens moder som fyllt år tidigare i veckan, och hade väldigt trevligt o åt gott o spela spel osv. Riktigt trevligt!
O nu sitter ja bara o funderar på hur ja ska överleva denna sista hela vecka,+ 2,5 dagar veckan efter det..
Blir nog droga ipremn o sluta tänka på en jävla massa onödigt skit som ja vet jag borde slutat tänka på för lääääänge sedan, men nu lagomt till när huvudvärken kommer det lix förbenat massa skit och förstör aningens!
Det är inte JAG som måste släppa och "gå vidare", för det har jag redan gjort, utan det är dom som måste inse fakta att jag inte orkar mer!
Sedan sluta tänka på det som rubbar stämningen lite nu också, vet att jag är som jag vart och människor gör sina fel/misstag..men jag har fan inte gjort dig ett piss so just LEAVE IT!

Men underbart är det iallafullafall att mitt livs kärlek FLYTTAR HEM PÅ FREDAG!!, slipper ja sakna honom som FAN när han e borta!För då vet ja att ja kommer få träffa honom i stortsett varje dag efter skolan osv! -Älskar dig JOHN!!<33
Sedan också är e ju himla mys att de snart är jul!
Längtar väldigt mycket!<3

Näe människor...nu ska ja inte trötta ut er allt för mycke!
Ska försööööka skriva något till vecka, men LOVAR INGET!
Hadé, adiós hugs<3




Kommentarer
Fluffis

Ja, du får börja uppdatera oftare =D Och slänga in några bilder på ditt rum.



Förresten, shit vad länge sen det var vi sågs :O Kommer upp till Ersmark nästa helg så då kanske vi kan ses? Och så har vi ju jullovet också ;)

2010-12-13 @ 11:35:11
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0