Åh hej, åh hå!

Lite dålig uppdatering här..typ?

Ursäkt ursäkt så mycket för den dåliga uppdateringen,men har som inte haft någon direkt ork att göra något inlägg nu under lovet.
Kan som inte säga att ja har haft så mycke o göra,har bara vart o umgåtts me älsklingen min HELA LOVET!!<3
Menimen, kan ladda upp lite bilder från lovet :).

Här e en liten överblick på vad ja gjort under lovet(kommer inte ihåg allt,har sämst minne!)
Fredag 29/10: Åt indisk buffé på Ersmarks Pizzan, väldigt stark mat o man blev lite fort less..
Sen sov ja o älskling hos min far i lägenheten<3
Lördag 30/10: Älskling på bröllop, jag och Sofie, Amanda och Elvira hade tjejkväll hos Sofie o spelade lite spel o skvallrade lite om allt o inget. Väldigt trevligt!
Söndag 31/10: Älskling och jag 5månader<3! Sen halloweenfest i stan, dock väldigt segt(ursäkt) så for efter en o en halv timme typ(skulle hålla på i 3timmar), då fick älskling komma och hämta mig och Sofie, o sen for jag och han hem till hans mor och sov där<33.
Måndag 1/11: Älskling och jag sov i stugan<3
Tisdag 2/11: Inget speciellt hände, var me älskii!!
Onsdag 3/11: Alarmet på mobilen ringde vid 06:00 (eller ah var vaken ett tag innan det) för vi skulle på IKEA!!
Fick även jordens mest finaste "godmorgon" av Hjärtat mitt!
De första han sade och gjorde när han vaknat var att he fingrarna som ett "H" (som dom gör i halebop reklamerna) o sade Halebop!         ..Sen sade han även att ja lukta Flurp? o att han älskar mitt öra?   Älskling,älskar dig också<3
Torsdag 4/11: inte så mkt gjort, skulle tejpa lite i mitt rum men tejpen tog slut? Till stugan och träffa kusinerna( Sara och Joakim) och Min farbror bjöd oss på Tacos, så ujuj vad tjock man var efter det!
Fredag 5/11: Lunch med älskling och hans Fader (som också heter Ingemar!!? ('x..) på tatung, sen direkt efte det så vart det bodaborg me Moa och Sofie, hahah fan vad vi steeek på det på riktigt alltså xD!!!
Sen på kvällen for ja o älsk till lägenheten o såg idol o bara myste<33
Lördag 6/11: Jag och hjärat låg till sängs och såg lite filmer på förmiddagen, underbart mys i din närhet<3 For sedan till stugan och åt massa god mat och såg "Så mycket bättre" på 4:an.. hur bra som hellst!:D
Söndag 7/11: Vaknade och ville bara ligga och mysa med andrehälften min, så vi låg massa länge o såg tv o bara var..<3 sen så gjorde vi en pumpa och spelade Wii!  Efter de sen på kvällen for hjärtat tillbaka till burträsk..bort ifrån miiiig ),: <3


Ajah..har somsagt inte gjort så jätte mycke under lovet! Men lika skönt och bra det!!

Nu tänkte ja lägga upp lite bilder från veckan:)

Have a nice night!
Seeyaah..<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0