Hejhopp..

Gummipropp..

Idag är det en sådan här, ont i ryggen/huvudet dag!
Alltid ska de vara något!

Ajah,har iallafall haft en relativt trevlig helg bortsätt från att min jävla hosta är så exremt envis att den ej har velat släppa mig..
Har åkt lite pulka osv i skolbacken i ersis, me älskling o mia o albin igår.
Sen har de bara vari mys för fulla muggar<33

Imorn, måndag o skola!
Känner mig absolut INTE taggad på det, meen bara le o se glad ut!
Får se om de blir o gymma lite efter skolish då me Elvira, :)?
Har ju som "mål" att gymma ca tre gånger/vecka, så får se om vi lyckas(;

Näe gott folks, ska inte göra ett sådant här super duper inlägg nu..

Ska göra något vettigt,typ något?

Seeyaah:D<3


Kommentarer
elviraaa

Jag far gärna och gymmar!:D behövs verkligen har ätit massa gott i helgen känns de som, ^^

2010-11-14 @ 20:11:02
URL: http://elviira.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0