Lite kreaktivitet från min sida..

..texter 08->09

Hoppas du är nöjd med val av färg.
Du är inte längre på min sida av läktaren.
Du är en åskådare, precis som jag var.
Nu är jag en pjäs du kan leka med hur du vill.
Jag erkänner, är i dina händer kan inte släppa dig, men det gör ont.
Gör vad du vill med mig, det kommer aldrig bli skada.
Kan inte säga emot, är redan så gott som död.
Stanken av förlust i din näsa måste ha skrämt dig.
Du måste ha blivit livrädd.
Det var jag, men ej nu.
Blir starkare av dina tårar, av att se dig ligga och förblöda på scenens smutsiga golv.
Nu är det jag som är åskådare och du en förvirrad äcklig sak som får ta emot sparkar och be för livet om förlåtelse.
Hoppas du vart nöjd med val av färg?
-09


I två månars gångar du sade nästan ingenting
Jag satt och väntade, "snälla ring?"
Allt jag ville ha var dig tätt intill.
Mina sår börjar svida,ropar ditt namn.
Ta min livlösa kropp i din famn.
Jag förstår mig inte på dig dina tankar om allt.
Men utan din själ omkring mig blir allt så kallt.
Jag kanske sade något du tog illa åt.
Ledsen och orolig,snälla förlåt?
Livet är inte alltid blommande lätt, inte så enkelt heller att allt göra rätt.
Misstag döljer sig under vårt tunna skinn,o allt jag ville var att föralltid vara din.
Det är väl försent,jag har väl fått min chans.
Stegen går tomma från vår sista dans, ekar tomt från vår sista dans.
 -08




Bara för att jag inte kom på något vettigt o skriva..så tänkte ja lägga ut dom, bara för att liksom skryta me hur OTROLIGT duktig ja e på o skriva!O: elleller(;
Blir typ lite kännslofylld när ja läser dessa,liksom djupa!?.__.

Ajah,kanske lägger ut några mer texter någon annan gång när ja har lite o göra^^.
Ska nu krypa ner i soffan o se tv..säker nå bra?

Vi sees! Pysskram<3
             



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0