When you're with me..

..The world just goes away!

Åh blir snart galen!
Önskar ja valde att gå Energi VVS grejs, blir seriöst TOKIG PÅ MIN NÄSA O:
Den bara rinner o rinner o rinner som en kran som inte går o stänga av..
Så vad hade inte vari bättre nu än att ha varit en rörmokare så ja kunnat fixa detta snabbt och smidigt med lite skruvar o silikon o vad allt mest dom använder när dom lagar rör,tejp?!
Kanske inte riktigt så det funkar med rinnande näsor men ändå?.. Får mig på någorlunda bättre humör att tänka så iaf!

Sitter iallfall och lyssnar på Shania Twain, underbar musik, och får massa minnen från förut, 5-6:an, när ja lyssna massor på bl.a henne och JLO..
Tänk vad liten och dum man var på den tiden!
Otrogen mot alla killar man hade(ah nästan alla), tror jag hade 4killar igång samtidigt en gång.. Dock var de bara en kille som bodde i samma kommun som jag o de resterande bodde någonstans i söder!
HAhah snacka om en riktig Player nog för att mina förhållanden me de olika pojkarna inte var så seriösa, men iallafall xD!
Kan inte låta bli o skratta åt den forna gamla Goa tiden när ja tänker på den..(;

Men nu skulle ja absolut inte ens tänka tanken på att hålla på så, och blir riktigt pissoff på de assholes som beter sig så i denna ålder och uppåt? Playar runt med massa andra medans de har en Tjej/kille och leker med allas känslor!? 
I mina ögon o öron är det bara massa barnsligt och äcklande..
Liksom väx upp det är inte ett dugg coolt eller så att såra någon som man vet litar på en?! ..näe urs!
Det är varken kul att bli sårad så, eller att såra någon på så vis!
Gör bara massa ont i hjärtat o själen o ah.. 
Har prövat på båda och vet att jag absolut inte skulle klara av något sådant igen!

Nåväl, det är jag det o mina tankar.. Ni får ju tycka precis som ni vill :)!

Men nu får ni däremot inte tycka vad ni vill, för nu har ja bestämt mig för att gå o göra lite te o sätta mig o försöka plugga på Energiprovet, som är på FREDAG!!!!!!,.
Wish Me GOOD LUCK!?<3

                                         

If elephants could fly I'd be a little more optimistic
But I don't see that happening anytime soon
I don't mean to sound so pessimistic
But I don't think that cow really jumped over the moon?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0