ajktaktryy- Rubriken!

AAAAAAAAhhh...är jätte trött o har inte gjort engelskan!?!?! vad faaaaaaan ska ja göra!?!?O:
Är så jävla trött så gaaaah,vet inte vad som är in eller ut?!?!

Ida till Albin: Albin......*tyst 5 sekunder*  FISKMÅS!!!! O'': *flaxar med armarna som en kyckling*
Albin: Ida..är du trött?..
Ida: Näeee vad får dig att tro det!??!?! O'':


Hahahahha...killmee!?!?!O: <33


Btw, vill ha dig här hos mig nununununu John/Älskling/gubbsi/blindstyre/hjärtegull !!!<33 behöver någon att brottas med, och så är du skyldig mig något säger vi som o det vill  ha NUNUNUNUNU!! O:   älskar dig!!<3


Kommentarer
Din John

Jag vill oxå va hos dej NU!!! De är orättvist:( <3 Jag vill gärna brottas me dej!^^ Jag vet inte va du tycker jag är skyldig dej men jag vill ge de till dej nu på en gång!:$<3 älskar dej oxå så otroligt mycke kärleken min!<33

2010-10-13 @ 18:15:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0