Bara onsdag..

..känns förjävligt!

Näe men är hur jävla trött som hellst,fattar inte vad som händer med mig, men har typ konstant ont i huvudet!
Pratade med mig mor igår o hon tyckte ja skulle prata me syster på skolan, men när ja gick dit idag var hon ju naturligvis inte där! Åhh!
Ska iallafall kolla synen på lördag, måste ju ändå göras när man ska börja övningsköra osvosv sedan!, så ah..hoppas faktist nästan att det är något me synen som gör att ja har ont i skallen. För då gåre ju ändå att göra något åt det!
Annars då.. Har börjat me ett litet "fakta project" på svenskan där man ska göra en mindre fördjupning om något utifrån endast EN källa (böcker), så vi fick springa runt på bibblan o leta lite sedan,..
När hon sade det så tänkte ja "åååh vafan ska man ta..ja e ju som inte så insatt i något speciellt jue?!?" men kom på sedan att ja ska ta om "det övernaturliga" typ spöken andar osvosv.
Men ja är inte så insatt i det heller o är väldigt kluven på om ja tror på det eller inte.
Men tycker det är som lite smått intressant iallafall!

Sen när vi var på bibblan o strosa så höll ja på o få en hjärtklappning!
JA gick fram till Simon i min klass o frågade vad han skulle läsa om, o då flina han o tryckte upp en stoor fet jävla bok om ORMAR i mitt nylle! URSS JAG HATAR VERKLIGEN DESSA ÄCKLIGA VARELSER UTAN ARMAR O BEN!!!O:

Gillar inte att ja e så otrligt rädd för allt, igår på Nk:n så skulle vi kolla på uppstoppade djur i glasburar. Men ja vågade inte gå fram till burarna eftersom ja e så otrligt rädd att dom ska börja leva o typ hoppa ut ur buren oah, skulle det hända skulle ja dö på RIKTIGT!!
O Anton o alla hade jätte roligt åt mig när ja backade o stod o tvekade o hade mig.. men de inte roligt, ja e faktist jätte rädd!:O

Sen tycker människor o folk i övrigt att det e allmänt jätte roligt att komma bakifrån o skrämma mig.. varför?

Näe nu ska ja ta o gå o göra något annat vettigt..
Have a good night,
See Yaaaah!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0