Ja ska måla hela världen..

lilla mamma!

Hahah vet inte men har haft den låten(o de e typ de enda ja kan av den också dom där 7 orden x)) i huvudet nu när ja skrivit lite på min fördjupning om Barbados.
(Urs inte roligt alls på något vis me fördjupning om ett LAND, meen.. måste göras!)
O den e ju som ganska söt den låten.. För min mor e som ganska söt, o lätt ja skulle måla hela världen om hon ville det!<3

Åh näe men ah, vet inte vad ja ska skriva mer.. var som bara de ja ville ha sagt .___.

Nu blire iallafall göra ett stoort glas O'BOY och sedan SÄNGEN(eller soffan)<3

Imorgon- Fredaag!
Fredag= Fredagsmys, me älskling hemma i min faders lägenhet, helt själva, underbart!!!<3
Någon som är avis?! ..De borde ni vara!!
För John e världens mysigaste pojk, o super gullig när han pratar i sömnen *-*<3, men de bästa av allt... HAN E MIIIIN BARA MIIIN!!<3<3


Snutti gott allesammans!

See Yah!<3


Kommentarer
Din John

Hahah naaw älskling :$<3 De kommer bli så jävla underbart!<3 Jag är din, BARA DIN!:*<33

2010-10-14 @ 23:20:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0