Onsdag..

Uffu!

Har vari dålig på uppdatering, alltså ih får som ingen insperation till att skriva, har som ingen ORK att skriva!

Nåväl,vad har hänt sedan sist..
Skola Måndags: Hade TMS-prov i måndas, gick väl sådär.. känner jag att jag hade liksom där liksom på fysikprovet lyckats träna på helt fel jävla saker?! Hahaha..den ursäkten kan man alltid dra för att inte bli så ledsen över att de förmodligen kommer bli en besvikelse att se resultatet på provet sedan.
Igår:
Hade vi "Må Bra Dag",på arken i det rosa fula Efs huset mitt inne i shtan, me klassen.
Tanken med det var att vi i klassen skulle må "bättre" med varandra o lära känna varandra bättre..
Var väl ganska kul,bättre än lektioner iaf!, men själv så tycker ja bara sådant där är onödigt.
Blir oftast inte så stor ändring o ja trivs ändå bra i klassen nu(bättre än i högstadiet iaf) o ingen är utanför osvosv!
Fick iallafall frukost där( nå bröd som 3:orna på HR hade bakat, men ja hade dock äti hemma så ja åt bara en hårdbrö macka o drack ett STOORT glas vatten<3<3)
Sen gjorde vi massa "lekar" typ att de var lätt att få fel "första uppfattning av människor typ eller så", så du skulle vi elver gissa vem av de som var "Ledare för denna dag" som Tex. Gillade hundar, gillade o baka o vad isådanafall, vem som höll på o sporta o vad den sporta med osvosv.
Sedan efter de skulle ledarna säga deras första uppfattning om oss elever.
Åt mig sade dom något i stil med : Du heter Stina i mellannamn (hahah de sade dom även till den andra Ida:n i klassen) Du gillar att skriva texter och är mycket musikalisk, sitter oftast hemma på ditt rum o plonkar på gitarren o sjunger egenpåhittade texter..
....Nja inget av de stämde direkt, men ja gillar o skriva, ÄLSKAR OCH SKRIVA, små texter me innehåll över hur ja känner o vad som händer osv!
Och Stina är ett namn ja skulle vilja döpa om mig till, om ja fick!

Idag: Har ja bara vari hemma, ledig från skolan eftersom de inte var någon Fysik eller TMS imorse, sedan så fick vi i uppdrag av våran engelska lärare att skriva 75% av våran fördjupning på landet (mitt är BARBADOS), som ska vara klart till på fredag.
Har målat andra lagret av "grundfärg" på mina väggar i mitt rum, o ser nu mer ut som en vitprickig dalmatin x).
Skulle egentligen ha bakat cupcakes men har ingen gräddfil, o ja e alldeles för lat för att cykla till kg för o köpa det!
Sedan ska ja väl bara ta de lugnt, får se om ja ska ta o städa lite snart!

Imorn: Imorn äre innegympa, typ lekar eller något?, sen på eftermiddan äre MATTEPROV bahmbambahm..!
Sedan efter skolan ska ja stanna i shtan för min bror ska fixa sig nya glasögon, hoppas han är söt nog att lyssna på mig som har bäst smak ever när de gäller sådant!!! ;)

Fredag: På skolan händer det nog inget vidare speciellt.. naturkunskap, engelska, energi, svenska o idrott.. Funfun!
Sen så blire nog förhoppningsvis att vara me Älsk och hitta på något,..<3

Helg: Inget planerat tror ja inte, blir nog stöka på i rummet osvosv.. något finns de alltid att göra!

       Näe biatches,nu ska ja röra på mig o stretcha fingrarna liite,x)

SeeYah!<3



Kommentarer
Soff3

Längsta inlägget i blogg.se's historia? :O

Haha men kul att läsa vad du gör;) Gillade din tolkning av EFS-huset, "fula rosa" =D

2010-10-13 @ 15:34:10
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0