Så många människor omkring mig..

Utan varken mening eller mål..
underbart fina texter hon har o himla duktig människa hon é Lisa Nilsson!

Torsdag idag.. inget speciellt jätte super roligt ja kan berätta som har hänt idag?
Har dock pratats/diskuterats om vissa sjuka saker idag på svenskan.. Anton o Jonathan diskuterade om att Jonathan ville ha små dvärgar bredvid sig som sjöng i stämmor medans han själv läser upp sin uppsats imorn på svenskan. Och det spårade ur totalt..vill dock ej gå in på detaljer om det men ah.. haha har skrattat mycket förut under deras DJUPA diskussioner men aldrig så mycke som ja gjorde idag! xD
Dom e som inte riktigt riktiga någnon av dem ;)?!

Sen nu försöker ja plugga lite på No:provet imorn (ekologi) går rätt bra,kan nog de mesta.. sen ska ja klocka mig igen på när ja pratar om min uppsats om de övernaturliga! Klockade mig igår o de tog lite drygt 3,5 minuter (vilket är jätte bra för man ska prata ungefär 3-4 min).

Sedan ska ja lägga mig i soffan o lyssna på musik o längta tills imorn då ja ÄNTLIGEN får vara me Älskling igen, ogillar verkligen skarpt att vara ifrån dig!!<33

Nåväl trevliga människor, gonatt sedan!
See YAaah, krams:D<3


Kommentarer
Snorre

Dålig uppdatering </3

2010-11-08 @ 11:50:38
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0