Saturday..


Jag och min bror, före sommaren!



Åh har vari välle dålig på att uppdatera hära känner jag, men ja har ingen insperation alls!
Huvudvärken är tillbaka o är bara allmänt trött..s:

Men veckan allmänt har vari rätt rolig faktist!
Orientering på gympan, Haha ja visste ja gjorde mitt livs största misstag när ja gick ihop med Anton för att orientera oss runt i shtan! 
Höll kartan fel väg så vi var på helt fel platser o letade efter en kontroll som egentligen var på andra sidan byn typ x)!!
Sen i läxväg o prov väg så fick ja "mvg" på engelska läxan, 26 glosor, o så har vi fysikprov nästa onsdag, optik.
Veckan efter det har vi matte prov o Teknik prov-teknikens historia.
Känns ju kul!
På svenskan har vi att vi ska prata om typ en film eller så i två minuter, på onsdag.
Och engelskan ska vi göra fördjupning om ett land.  Jag fick Barbados!

Blahblahblah, Sofie tjata på att ja skulle skriva ett inlägg o ja hoppas hon e nöjd nu;D!

men nu ska ja till Amanda, se film eller så:D

See Yaah!<3


Kommentarer
Soff3

Göra film på svenskan låter ju kul i alla fall! HAHA minns du EV i åttan när vi gjorde den där filmen.... hahah och när vi slängde ner den där "dockan" från trappen... good memories =D

2010-10-02 @ 18:01:17
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0