Utan dina andetag...

Åh måndag igen.. Inte roligt alls!

Har iallafall haft en otroligt mysig helg i helg, med Älskling<3, och bara allmänt kul^^.

I fredas var ja helt slut efter skolan, så när ja sluta fick ja skjuts hem av John o så for vi direkt till pappas lägenhet och bara myste på.. Såg idol, somna typ efter de att Elin sjungt klart o kände mig otroligt otroligt osocial sedan när ja vaknade på morgonen och insåg de att ja inte ens sagt gonatt innan ja föll i sömn!?
Men som tur var så hade han inte vari vaken så länge han heller så ah.. men iaf, Förlåt!<3

I lördas så vaknade ja HALV8!!!  så jävla härligt,vart typ chockad när ja såg att klockan var så mycke!!O:
Sen så låg ja o titta på John där han låg o gnissla tänder o mummla saker o bara ser sådär allmänt jätte söt ut som man gör när man sover, de e sådana stunder man verkligen inser att man älskar någon för den dom är^^<3
Sedan när han vakna(eller ja väckte honom vid 9 för då var ja rastlös) så åt vi lite frukost o såg lite tv sen for han hem o bytte däck, o min mor kom o hämta mig för vi skulle på Öppet Hus på mitt gamla dagis:D!!
Där träffade jag två av mina gamla fröknar, o titta på lite kort som fanns där o fick typ värsta minnerna från när ja gick där för ungefär 11år sedan osvosv.
Sedan gick vi på stan ett tag o kolla vinterskor åt mina syskon, vad dock bara JAG som köpte ett par: Underbara mysiga skor me INBYDDGA broddar så ja ej ska halka omkring som bambi på hal is^^!
Sen på kvällen for ja o John till lägenheten igen o duschade lite, kröp ihop under täcket och såg på finalen av "Dansfeber". O hahah fyfan vad läskig han såg ut Nasim, fick typ mardrömmar xD!
Efter de så låg vi bara o fjanta oss o myste o ah..hade de allmänt underbart trevligt(;<3
Somnade fakist ganska sent,minns inte exakt men typ någon gång kring tolv snåret (är faktist sent för att vara jag!!)..  Älskar att få känna doften av ditt hår, värmen av din hud och närheten av dina andetag det sista jag gör innan ja somnar<3

Sen igår så vakna ja ÄNNU SENARE!! VID HALV9!!!  O låg och lyssnade på när John snarka o hade sig innan ja väckte honom vid halv10-10. Då låg vi o drog oss ett tag innan ja gick o gjorde frukost åt oss som vi sedan åt till sängs.
O sedan låg vi bara o myste tills klockan var 3 kanske, då vi bestämde oss för att dra oss till Morsan för att tejpa linjer där ja ska måla i mitt rum!
Vart dock bara 6linjer kanske, o sedan vart vi så frusna så vi kröp ner under täcket o såg på Ghost Whisperer tills vi skulle äta, sen kröp vi ned under täcket igen o såg "ensam mamma söker" ett tag innan han sedan lämna mig.
Inte kul älskling när du bara försvinner sådär!<3

Ah..Helt mysig helg helt enkelt! O ´blir nog förmodligen så till helgen också fast i stugan kanske?<3

Älskar dig John, vad vore jag utan dina andetag?<3




Nu ska ja gå o göra något trevligt,vet dock inte vad!:D
Men ah.. ha en nice kväll!
See Yaah!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0