FREDAG!

Åh, grymt jävla härligt med helg!

Har vari så himla trött i veckan så ja har som haft problem me o veta vars ja riktigt ska tavägen..allt har bara gått ungefär så som ja inte velat att de skulle gå, dock egentligen inget dåligt me de bara de att ja blivi less min hjärna och alla andra har fått skrattat en hel del;D
Avundas er människor som ej är lättskrämda, o som bara kan skratta åt dem som är det, eller som inte blandar ihop allt när ni är trötta.

Skulle gå o dusha igår. Gick in på toa o tänkte låsa. Men då vare bara de att ja såg att toalocket var öppet(hatar när de e så) så då spolade jag på toan(stängde inte locket), stängde igen dörren(utan att låsa) och släckte lampan.. Hallå, hur smart för fem öre får man vara EGENTLIGEN?!
Så de hela sluta me att ja gick o lade mig på sängen o skratta åt mig själv för att ja verkligen lyckas me allt ja inte ska lyckas me när ja e trött xD.

Sedan måste ja bara säga, TACK MOA LINDHOLM och SOFIE MARKLUND för att ni finns! Utan er i mitt liv skulle ja vara jordens mest ensamaste människa tack vare min humor!!xD NI förstår det mesta av den o kan skratta MED mig o inte ÅT mig, i dom flesta fallen;)!

NÄe fifan, nu ska ja snart ladda för o se idol, GUD vad dåliga alla har vari hittids tycker jag:s!? O egentligen, vad lönas de me att vinna det där? Liksom, man blir känd typ ett år sedan är man bortglömd?!
Jasi..de e som lite tråkigt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0