Godmorgon hösten.

Och goder morgon världen!

Vaknade halv7 imorse av att ja nästan ej hade någon känsel i mina fossingar, hade lyckats ha dom utanför täcket inatt så dom var alldeles super kalla, och att vågorna utanför lät massor (är i stugan).
Väldigt mysigt faktis det sistnämna men jag gillar inte att vakna sådär tidigt på helger när man hellst ska sova liiite längre och ha en liten chans till att vila ut sig!

Näe men nu måste ja säga att de e höst ute, kallt o ruggigt och fuktigt men ändå jävligt mysigt!
Gillar hösten därför att man får börja ha på sig lite mer mysiga tjocka stickade tröjor, de blir mörkare(har mycket lättare för o sova då), man kan krypa ihop under en filt o dricka te o bara mysa o tänka på att utanför denna filt o detta rum börjar det lita mot vinter snart. Underbart enligt mig!

Sedan idag händer det väl inget speciellt skulle jag tro..är som rätt trött och ska nog försöka göra lite uppgifter till Energin som ja hamnat efter i eftersom ja vari borta någon lektion.
Trivs i skolan i övrigt, snälla människor och klasskamrater, mycket matte och fysik (båda dom hänger dock ganska mycket ihop så de blir inte allt för mycket o krångligt).
Ångrar inte mitt val av linje,nog för att ja inte är så insatt i hästkrafter och sådant som har me energin o göra, Men ja är i skolan för att lära mig o tycker det verkar intressant! :D

Ni får ha en Great atumn day!
See Yah:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0