Måndag, bara fyra dagar till helg..

Måndag idag då!
Kändes sjukt segt o stiga upp i morse + att mina små j*vlar till syskon varit lediga idag(!?!?!:O,) så dom låg o snarkade när ja for iväg till skolan o detta gjorde ju inte saken med att ja var trött o irriterad bättre.
Men ja möttes av en glad Elvira på bussen Iallafall så det gjorde väl starten på dagen lite bättre:)!
Sedan på skolan så såg vi film på tekniken, hallå?! Första lektionen på måndag se film.. De e inte så där super lyckat, för alla tror jag halvsov?!
Sedan har ja väl halvsovit mig genom dom restvarande lektionerna under dagen, CAD (FyFAN vad jag OGILLAR det, måste vara den mest otekniska o smarta människan på jorden!!!), Fysik, Matte och Engelska..

Menimen efter skolan så gick ja på shtan ett tag me Elvira o Amanda, jag och Elvira gick på ica o köpte Japp/MarabouDaim som vi smaskade på medans vi väntade på att Amanda skulle sluta..(a)
Provade lite kläder på H&M, men blev dock inget köp!

Sedan vid 5tiden kom familjen o så for vi till min älskade Morfar och åt älgkött o potatis o pratade om skolan och framtiden. Sedan på slutet spårade jag och Albin ur totalt, båda var aströtta, så jasi.. Kom iallafall fram till att vi ska göra en egen Julkalender något år ;D!

Menimen nu ska ja göra Matteläxan, ett blad me lite repetioner på de vi har jobbat med hittids, som ska vara inlämnat imorgon. Kändes lite jobbigt..:/

Men innan det,tänkte ja ladda upp lite bilder från i sommar:D!<3


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0