Sunny Sunday!

Gud vilken härlig dag!

En perfekt dag för att sitta ute i stugan o bara njuta av solen, njuta av livet!
Dock kunde vi inte stanna där hela dagen, sadface haha, är ju skola imorn och tvätten skulle fixas osvosv.
Men det hindrar mig inte från att njuta av dagen fullt ut iallafall, ska nämligen snart vara med Elvira och hitta på något trevligt. Blir nog riktigt roligt skulle jag tro!:)

Sedan är det så otroligt härligt att min huvudvärk, som jag haft sedan onsdags!!!, håller på o ge med sig o försvinna.. Men i morse var de inte trevligt alls att heta Ida Sandström, gjorde nå så kopiöst ONT i hela huvudet!!
Inte feber ont utan ONT på RIKTIGT för de kändes som någon hade ett gummiband som var för litet och trädde över skallen min så den trycktes ihop och värkte massor!

Menimen, ska spela färdigt mitt 10:e "parti" hjärter nu, är en sådan dålig förlorare att ja börjar på ett nytt parti såfort ja lyckats "vinna" spaderDrottning som är värd 13poäng, haha.. Så håll tummarna nu för att ja inte ska klanta mig o lyckas vinna henne! ;)

See Yah All!
Adiós :)


Kommentarer
elviraaaaa

Pakethållarkillen!!!:D AHHAHAHAHA me love(L)

2010-09-26 @ 23:23:28
URL: http://elviira.devote.se
Soff3

Hoppas att huvudvärken går över, annars får du väl byta namn eftersom "det gör så ont att heta Ida Sandström"....... hehe ;)

2010-09-27 @ 18:04:39
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0