Tisdaag..

Underbar dag, eller not!

Har vari sjukt trött IDAG OCKSå!? Fattar inte, för ja somnar ändå rätt så tidigt typ vid tio, men är jävligt trött ändå?!
Såå..har typ sovit mig igenom skolan idag känns det som, INTE BRA!
Drygt me matte direkt på morgon, sen natur, Datakunskap o matte igen.. inte roligt för fem öre!
Men får hoppas ja e någorlundare piggare imorn, annars vet ja inte vad ja skulle ta mig till??!

Har förresten bestämt mig för vad ja ska ta me mig på svenskan imorn, skulle ju ta me en grej som betyder mycket för en, o ja ska ta me mig ett par tjocksockar!<33
DET lovar jag nästan mig själv att ingen annan har med, + att dom verkligen betyder MYCKET för mig!
Särskilt nu när de börjar vara kallt ute.. lix är alltid mer eller mindre frusen OM fötterna mest, o fryser man om dom så fryser resten av hela kroppen också o de e inte kul!

Haha..ajah, imorn fyller min älskade bror TONÅRING så de blir upp tidigt o göra frukost på sängen osvosv.
Kom precis på att ja glömt hans present, ett par siden kallingar me leopardmönster, hos min fader så får se om ja orkar fara o hämta dom någon gång i veckan eller så?

NÄish nu alla människor, ska ja snart byta från datan till tvn, ska se idol!

Ha nu en trevlig kväll!
Kramen<3:)





Kommentarer
Sofie

Grattis Albin!



Haha, hur gick presentationen med tjocksockarna? =)

2010-10-01 @ 16:28:45
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0