Hoaligen..

..så sjukt trött!

Har vari vaken sedan halv4 imorse då ja vaknade av en otäck dröm där ja just innan ja vaknade såg mig själv död, och det var så fruktansvärt verkligt alltihopa också så när ja väl vaknade snurrade allting i skallen på mig o ja kunde inte andas..Sjukt hemskt!

Nåväl har en sjukt härlig dag idag annars,två lektioner!, börjar 12:05 och slutar 14:05!
Så har hunni plugga lite nu på morgonkvisten o vilat mig med tanke på att det inte blev så mycket sömn inatt..

Sedan har ja funderat på att börja skriva dagbok för att få ur mig allt som finns i min skalle.. Låter det helt tokigt med tanke på åldern? Och vars finns det o köpa någorlunda stora böcker "typ dagböcker"?

Ha en great dag! Kramsi


Kommentarer
SOFFMAN_cool_94

Hallå är det inte typ en regel i drömmar att man alltid vaknar just innan man dör? Haha, men såklart, om nån ska uppleva det är det såklart du som drömmer så himla mycket ;D Förresten får du höra av dig när du är i Ersmark/Kåge under lovet så vi kan ses nån dag :D

2011-04-13 @ 20:31:28
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0