Up!

Up up up
Can only go up from here
Up up up Up
where the clouds gonna clear
Up up up
There's no way but up from here..


Nu vill ja bara ut o sprina i solen,dock blåser de kallt som faaan:(
Men ändåå..ut o sjunga av mig av allt pirr som är i kroppen, som kom nu i samband med alla underbara texter av Shania Twain!<3<3<3
Eller Dansa vill jag göra, ställa mig mitt ute på någon gata och dansa av mig allt överskottsenergi som finns inom jag! :D

Säger bara "upupup can only go up from here" !!!!!<333333



Kommentarer
GISSA (ja det var sofie)

Woho! Äntligen uppdatering!

2011-04-09 @ 20:12:33
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0