GEMEJSOMMAR!!!

!!!

Skulle verkligen inte bli ledsen för 5öre om jag vaknade upp imorgon o såg att all snö var som bortblåst!
Vill verkligen inte alls att det ska vara kallt, jag är så otroligt less alla kläder o fula vinterskor o bläh..
O vars jag än går så tänker ja bara på hur otroligt skönt det ska få bli att slippa alla tjocka o framförallt TUNGA jackor o täckbyxor, få ta på sig ett par lättare skor o en skön klänning eller något. Strumpbyxor för all ära<33
Näe tack..Nu kan det bli varmt/varmare!<3

-10..Finaste farfar :)

-10..Dalarna<3

-10..blommis ute på gården

-10.. Bada i lillsjön<3

-09..stadsfestivalen me Sofie

-08..Dalarna o ISAAAN<33


Kommentarer
iiisan

sommar<3 längtar idis, jag längtar så mkt:)

2011-04-04 @ 11:08:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0