Vinter..

..=Kallt!

Näe urs nu börjar jag verkligen på riktigt bli less all kyla som fallit över oss, orkar inte ta på mig hundra par långkalsonger o tröjor o vantar o mössor bara för att vädret är trots mig!?
Har dock vari less snö o kyla nu sen efter nyår, o tycker att lite snö kan få försvinna o att de blir bara någon enstaka minus eller plus grad så man slipper känna sig som en fryst räka när man går ut.
Tänkte ladda upp lite bilder på vinter/jul osvosv bara för att.


-10..Albin o jag skottar snö från garage taket xD
Var typ 1.7 meter snö!

-10..Julmys i stugan, utegran med lampor.

-10..Julprydnad

-10..kuse & jag köra skoter

-10..stugan<3

Hitta inga nyare bilder från i år
har nog glömt ladda in dem så får bli någon annan gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0