Bränt damm och Tarzan..

..SurrSurr och läxor
Är vad som fyller mitt iskalla rum just nu..

Ligger och har tagit mit i akt att skriva klart engelskan,grupparbetet om hiphop, som skulle vart inlämnat idag men varken jag eller Anton var klara på lektionen så vi fick skicka det nu istället.
Fyfaaaaan vad jag hatar engelska..!

Sedan så luktar det sjukt mycket bränt i mitt rum nu bara för att jag höjde graderna ett snäpp på värmefläkten jag har i mitt rum, mitt element är så otroligt korkat så det slås av så fort det blir en halv grad varmare ute så mor orkar inte lufta det hela tiden, o kan säga att det luktar förjävligt!:O och den LÅTER förjävligt!
Den surrar hur mycket som hellst, men är tur jag har mina älskade öronproppisar jag kan peta ini öronen sedan när ja skall sova :)<3

Näe nu ska Tarzan få vagga mig till sömns, älskaaar den filmen!<3<3
Gnatt allihopa!
kramsi<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0