Goddagens världen!

Har haft en sjukt jobbig natt inatt :S
Somnade halv12,låg och såg film men somnade efter halva p.ga min extrema huvudvärk.
vaknade halv1 av att det var extremt varmt i mitt rum, så låg o vred mig i en timma innan jag igen lyckades somna..
Vaknade en halvtimma senare av att jag hade något liknande nackspärr o kunde knappt röra mig.
Sedan somnade jag om 45minuter senare.
Vaknade kring halv 4 av att jag bara inte kunde sova fast ögonen var sjukt tunga..
Låg vaken i tre timmar o lyckades sedan somna om o sov ostört till 8.
Då gick jag ner och satte mig o såg tv med min mor..
SÅ kan säga att jag absolut inte är utvilad alls..:/

MEn ska ta o sätta igång lite braig musik, phil collins, och städa lite:)

Ha en härlig dag!
kramsi<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0