HEELG!!

Fyfan vad härligt för jag har sjukt jävla ont i huvudet, alltså smärtsamt ont!
Har ingen feber vad ja kolla nyss iallafall, men har förbannat ont o har knappt orkat koncentrera mig på att leva idag..typ.

O sofie vad du tjatar om att ja ska uppdatera men jag har bara så grymt dålig insperation.
O vad ska man skriva om? Typ att jag blev tagen för att vara kille igår på idrotten?!
Satt o masserade mina fötter, hade skridskor och jag lyckades få senadrag under foten så ja gick in och skulle värma den o massera lite lätt.
Så kommer en annan idrottslärare, jag sitter med ryggen vänd emot honom, och frågar:
"Öj killen, när slutar eran lektion?!"
Så vänder jag mig om och så börjar ja flina lite o han såg ut som han sett ett spöke först xD
"Nämen OJOJDÅ, förlåt jag trodde du var en kille?" Sade han o jag svarade att det var lugnt och att vi slutade 25över1 xD.
Detta är typ 6:e gången någon tror jag är en kille, jag har faktist tappat räkningen :S
Men det roligaste var -08 när ja var på IKEA i st-holm o det kom fram en kvinna och fråga vars jag hade min bror.
Lite skumt verkade det o jag undrade hur fan hon visste att jag hade en bror, men jag pekade bort mot några hyllor där min bror stod och sade: "Där är han"
Kvinnan kollade runt och frågade sedan: "Han där?! Jaha förlåt jag trodde du var Johan Palms storebror"
Hahaha så kan det gå ibland..xD


Kommentarer
Tjatarn

Haha vadå du behöver ju inte skriva nått djupt eller så ;) Typ bara att du skalat potatis eller nått =D

2011-01-21 @ 20:04:38
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0