Hejtjoflöjtans!

Tänkte bara säga att jag lever o anledningen till att ja inte skrivigt är att jag inte har haft någon tid/ork till att blogga nu under lovet.. Har varit med min kärlek och sedan varit lite halvkrasslig!
Men imorgon början skolan om, känns ju inte sådär super roligt..iallafall så finns det vissa ämnen jag absolut INTE saknar!
Det skönaste är dock att vårat schema är fett nice nu! Har sovmorgon till 12:10 på måndagar o slutar 15:35!!!!
Sedan har vi sovmorgon några andra dagar också men dock inte så hemskt länge:(, fast slutar som senast 15:55  en dag i veckan o 15:45 på fredagar, sedan är de kort dagar till ~15:30!! Himla härligt!

Näe nu palla ja inte skriva mer, kommer väl förmodligen lägga ut lite bilder(som ja sagt nu i hundra år) på mitt rum snart, men är dock inte riktigt 100%klart ännu.. Haha kan inte bestämma mig vars ja ska ha dem(A)

Pusskram Sov Gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0