Ja Herre Jisses!

Så sämst man är på teknologiska saker..

Jaa då har man fått datorn att funka,den vi fick genom skolan alla teknikare och naturvetare.
O fick be mammas sambo att få igång internet på den för ja kan verkligen NADA om datorer :s
Men nu behöver jag då inte skämmas över att det bara är jag som inte har haft dator på lektionerna, det känns ju skönt!
Hmm..var som bara det ja tänkte skriva, orkar inte göra något längre inlägg om roligare saker nu.. ska gå upp o stöka i mitt rum har jag tänkt.

Imorgon sovmorgon till 10:35, hade fan kunnat haft sovmorgon till 12 idag för vi hade ingen cad på morgon o sedan hade vi hål fram till 12:05.. Lite piss blev man att dom inte kan informera om saker o ting här i världen?!

Näe nu ska ja inte jaga upp mig för det,hade faktist trevligt me att kolla när pojkarna jag umgås med spelade spel osvosv. Rätt roligt även fast ja inte förstår meningen med pangpang spel o så??

Ahaaha, adiós!<3


Kommentarer
TjatarN

Uppdatera oftare ;D

2011-01-20 @ 19:43:49
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0