MEN FÖR F*N!!!

Ååååååååååååååååh...!!!!

Blir galen nu på riktigt, inget är som jag vill!
Är sjukt krasslig, hostar helatiden o när ja väl hostar ordentligt så kraxet i min igenproppade hals kommer upp så känns det som ja håller på o cuttar upp min hals o mina lungor!?
Har legat hela natten o fryst o kallsvettats o svettats o fryst osvosv..hostat nyst hostat kraxat hostat...
Man blir som inte så speciellt happy face av det när man vaknar en gång i timmen av att något inte är bra.
Det är ENDAST extremt jobbigt!
Så nu fick vi en läxa i engelskan till imorn att skriva massa tråkigt shits på en vanlig data a4 om vad vi uppnåt för mål i skolan förra terminen och hur vi gjorde och vad vi ska uppnå nu?
Tänk om de bara gick skit för mig då förra terminen?! Att ja inte uppnådde något, hur har hon riktigt tänkt då J*lla bajsm*ngo o:?!
Näee får ta mig en riktig funderare över vad jag har lyckats åstakomma?

Nu ska ja iallafall krupa ihop i soffis o se tv, skulle se konferansresan men he blidde inte så ska se de OKÄNDA ist sedan!
Seeen..blire uppuppupp till min säng, göra ett halvhjärtat försök att komma på något till engelskan o sedan läsa min super bra bok ja köpte i lördas. En av många oändligt braiga böcker av Katarina Von Bredow :D 

Pysskram på eder allesammans! Gonattis :D<3

                          En sådan hära sjukt fin bild på mig o albin hösten -09


Kommentarer
Sofie

Ljug ihop något smörigt till engelskan = mvg :D

2011-01-10 @ 21:57:16
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/
elvira

Oh, vad heter boken?:) har läst några hon skrivit, bl.a syskonkärlek :D.

2011-01-22 @ 04:13:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0