Åh vilken rolig dag..

..vädret går upp och ned!!

 
Åh jag blir så förbenad på apmänniskorna som drar igång gräsklipparen innan 8 på mornarna..
Har iallafall varit ute med Egon en sväng,det var jätte härligt tills det började regna. Gick verkligen från 0-100 på en sekund typ.. och nu är det sol igen!

Nu: sitter och kikar runt på nätet efter en ny soffa!! Är som helt handikapad vad gäller att sätta upp hyllor osv när allt kretsar kring hur stor soffan är,vilken färg och dylikt. Någon som vet av en billig och bra soffa??

Sedan: Får vi väl se vad som händer..

                                                             FRÅGESPORT!!
Kan ni gissa vad dessa saker nedanför föreställer?

Bild 1: Ett kort jag tog i skidbacken i Malå(det var bara jag som såg vad det var)!


Bild 2: Ett kort på en sten jag såg i ursviken när vi fiskade(ser ni inte vad det är..ja synd för er!)

Bild 3: Ett kort på en sten i havet i stugan(jag med min braiga syn såg direkt vad det föreställde!)

                                        Hoppas ni har lika bra fantasi som jag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0