Solen skiner..

..inte så sura miner!


Så kan man sammanfatta dagen och de två dagarna före.
I förrgår var jag och mami i stugan och plockade med oss 4liter blåbär samt ungefär 2-3dl åkerbär, så nu är jag endast en halv liter ifrån mitt mål på 6liter blåbär :D! (blir säker mer än så men 6liter var ändå målet för i sommar!)
Igår var vi och åt Chili con Carne hos papá, och guuuuuuud så gott det var!! Helt fantastiskt underbart otroligt smarrigt! Fick även med oss en matlåda med det som blev över som jag ska sitta och smaska på någon dag ;)!
Idag har jag vart på stan med mor,mormor,syster och bror och fyndat lite på hemtex :)!
Sedan åt jag och älsko på subway och var sedan en snabbis förbi och kikade på när Albin klippte sig (han är så söt min bror som absolut vill att jag ska vara moraliskt stöd åt han då han hatar att klippa sig(har inte blivit så som han tänkt sig alltid när han klippt sig), och jag fick säga åt frisören hur han ville ha det, och ABSOLUT INTE JUSTIN BEAVER FRISYR!! ...Det vart skiit snyggt resultatet :D!

Imorgon ska vi till Piteå på loppis,hoppas fynda massa roliga saker :)!
På söndag ska vi till papá och vara sociala..:)

Have a nice fin de semana!

Bju'n på den!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0