Till mitt lilla såspäron!!

Mia<3
 
Du är världens bästa AIK-fan och syster! Du är som en finne i röven ibland, super go och gullig ibland. Den perfekta blandningen!<3 Du har nog ärvt lite av min sjuka humor, och den humorn du själv har vet jag tusan vart du fått ifrån. Minns första gången du sade "Ååhh, schyssta paltor" höll jag på att avlida av skratt, och du var inte gammal :D! Du kommer att bli något stort någon dag, det vet jag och det är det som gör mig till världens stoltaste storasyster!! Kommer finnas här för dej i polarkallt och blött och varmt och bastutorrt!

Pusspuss!!


 
 


Kommentarer
Miizz

Puss & Kram //: din lilla kommposthög xD c:

Svar: "vad sa duh om min mamma?!?!"
None None

2012-08-03 @ 16:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0