Tjatja..

..bloggeeen!!
 

Var ett tag sedan jag hade tid att skriva här,och hade faktist skrivigt ett inlägg i måndags MEEN då lagga datorn och det försvann..sedan orkade jag inte skriva nytt!
Menmen jag har faktist anledningar till att jag inte kommer skriva här så mycket nu då jag precis börjat sista året på gymnasietiden..så jäääfffla najz!! Har fett härligt schema så ojoj!
Vet inte vad jag ska skriva mer? Tänkte dra en kort lista på saker ni kanske inte alla visste om mig ;)

5 lite onödiga saker( och några någorlunda viktiga saker) om mig:

* Jag hatar konsistensen av gröt och krämer/tjockare soppor).
-Har aldrig någonsin varit särskilt förtjust i någon slags gröt, har väl just så pass lyckats trycka i mig lite tomtegröt vid jul när jag var mindre..men kräks inombords bara lukten av den nu. Mannagrynsgröt är värst!!

* Jag är känslig mot laktos.
- Blir jätte fisig i magen om jag får i mig för mycket t.ex. mjölk eller grädde eller glass. Inte så kul för omgivningen då jag tjurig som jag är, trycker i mig massa mjukglass t.ex ;)!

* När jag var liten ville jag bli myrfarmare.
- Jajjamen, jag och farmor hade storsinta planer om hotell och vattenland, lekparker osv till bl.a. myrorna i stugan.

* Jag har skrikit och skällt på en kille så han började gråta.
- Jag och en kompis hade kalas tillsammans och då började killen smälla ballonger vilket min lillebror inte tyckte om(han var jätte rädd för smällar när han var liten). Så då tog jag med killen ut och gick en bit ifrån kalaset och så skrek jag på honom att sluta upp med sina dumheter! Han slutade och allt blev frid och fröjd.

* Jag har velat bli ett medium.
- Förut när jag hade en kompis som hade en kompis som höll på med spirituella saker tyckte jag det lät så fränt och i samma veva började jag se på bl.a. "Det Okända" och "The haunted" osv. Då ville jag verkligen pröva på att se om det fanns andar som liksom fastnat i våran värld fast ändå inte, och se vad de ville. Men jag tog tack och lov inte tag i saken och nu har jag blivit så feg och lika bra är väl det;).
 
Mitt otroligt härliga schemaa!! Endast 1 riktig lektion på måndagar :D


Kommentarer
Mia

Lyllo ost dig vi har 8 lektioner på Måndagar;-)

Svar: Haha naoe..stackare!!<3
None None

2012-08-30 @ 16:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0