Lördag..

..den 9:e!

Idag händer det mycket, tyvärr.. Jag som ville ha en LUGN och FRIDFULL och HARMONISK helg UTAN att behöva göra massa saker.. men ack, då ska det hända allting just idag!
Först ska vi handla,sedan kommer älskade fissyster å hennes polers, sedan övk, sedan blire middag hos svärmor som fyller år imorgon.

Jag snodde en lista av mitt lilla såspäron från hennes blogg:

Hur många har du varit riktigt kär i? Humm, 3st kanske..

När kramade du någon sist? Igår kväll?

Saknar du nån speciell person? Jag saknar tomten (eller mest paketen)..och mitt såspäron :)<3

Är du singel? Nono!

När fick du senast en komplimang? ..Jaadu,det var länge sedan!

 Gjort något riktigt dumt? Idag? Tyvärr tror jag inte jag har hunnit med det..:/

Skämts över sina föräldrar? Nja faktist inte tror jag, iallafall inte vad jag kan minnas :)

Sagt jag älskar dig och menar det? Jajjimen!

Tagit droger? Choklaaaaaad är min droooog<333

Vad hatar du verkligen? Krig,lögner och folk som petar på mina revben!

Varit kär? Jajjimen,är det just nu :)!

Hur många bästisar har du IRL? Några styschen :)

Är du glad att du fick dom som bästisar? Såklart!!

Vad heter dom? Mia,Sofie,Moa,Elvira,Amanda

Har du djur IRL? Jajjimen, 3st kissekattor, Egon<3 Skuggan å Pixie :)

Har du gråtit efter någon? Jadå..

Hur många är ni i din familj? 5.

Är du arg på nån just nu? Inte någon utan något!! Så less det som har bosatt sig i min armhåla :/

Vad tycker du om mest hos dig själv? Jasi,längden kanske?

Vem älskar du mest på denna jord? Begon (bacon+egon=Begon), Mia, Familje, John<3

6 frågor om din familj:

Vem står dig närmast? Systeryster å mammsi

Har du bra kontakt med dina föräldrar? Jodå :)

Vem är farligast i din familj? Albino

Vem är roligast i din familj? Jag såklart! Annars Babbe..

Vem är coolast? Jag och Mia!

Vem smsar du mest med i din familj? Mia å Mamma

10 frågor om idag:

Vad har du gjort idag? Vaknat,sett julkalendern,frullast.

Vad ska du göra nu? Klä mig å ut å handla..:/

Har du gjort nått dåligt idag? Nää..

Vad har du ätit idag? Fullost apelsin,macka:)

Har du duschat idag? INope

Är du trött nu? Ööö, Ja!

Går du i skolan? Japp!

Har du varit i skolan idag? Nej gud nejnej

Annat:

Hur mår du just nu? Trött å seg

Vad är kolckan just nu hos dig? 11:03

Telefon/Mobil:

Vem ringde dig senast? Någon som jag skulle göra affärer med!

Vem ringde du senast? Babbe

Vem sms:a dig senast? Mia

Vem sms:a du senast? Hon som skulle göra affärer med mig..

Vad stod det på det senaste hon skickade? Kolla min blogg :)

Vad stod det på det senaste du skickade? Jag kommer ner nu :)!

 

HAve a nice day!



Kommentarer
Mia

Haha<33 :-*

2012-12-08 @ 13:37:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0