Yeah..

..Oh Yeah!
 

..Kan jag verkligen inte säga om starten på dagen..
Bussen var lite sen så fick halvspringa till Kaplan så det kändes som lungorna skulle sprängas, och fick veta att vi eller främst jag var sysslolös,efter en kvarts försenad lärare.Kul!. Sedan tänkte jag att ja men jag är ju här iallafall så jag kan ju sitta och vara social med Niklas.istället för att gå tillbaka till skolan och sitta foreveralone där, men nej då fungerar inte internet och inga spel på datorn hade jag.. Så i 45min satt jag och läste igenom gamla dokument från 2011 och klockan 10 gick jag tillbaka till Balder och socialade med Amandaa..

Men efter det vände det! JAG FICK ETT FKKING G I KONSTRUKTION AAAAAAA!!!! inte illa pinkat!
 

Nu väntas käktillverkning, nudlar å chickennuggets, sedan soffläge med min bby!

Imorgon, endast 1 lektion som börjar kvart i ett (konstruktionen är ju sluuuuuuuut)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0