25/7..

..ett tag sedan jag skrev hära!
 
Meen jag har mina anledningar och jag tänkte sammanfatta det kort i detta inlägg.

Först och främst har min älskade man fått semester för någon vecka sedan och då har jag bara umgåtts med honom.
Sedan har vi flyttat till större så vi har städat ur den gamla lägenheten och flyttat in i den nya.
Umgåtts med morbror + småkusinerna från stockholm.
Firat Benjamins 4års dag, Mias 11års dag.
Ätit massor av gomat som grillat och tårta!!<3
Vi har även varit och fiskat väldigt mycket, haft en mini semester i stugan några dagar med pappa och farmor.
Jag har även varit med kompisar och gått på stan.
Så just därför har jag inte orkat vara inne här och uppdaterat :)

Nu har vi tvätt..bajstvätt,hade velat vara ute!!<3

Ni får hadé!
En väldigt fin bild från förra sommaren på morfars rabatt ;)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0