Åååh...

..denna naaatt!!

Gokväll människor!
Sitter just nu och myser med mej själv, min syster<3 och min man.
Syster ska premiär sova här ikväll,eller egentligen bara spana in grannen ovanför(som tyvärr inte var hemma nu,*mohahaha*). Men det blir nize!!
Vi har äti gomat, kyckling krocketter och rotfrukter i ugn med beasås!! Smarrismaskeeens<3
Varit ute med kissemao en sväng.
Halvsett sommarkrysset och sitter nu och spelar tv-spel.
Jag förvisso är halvt vid medvetandet,asmegatrött(ord taget från världens bästa sunshine som jag inte får träffa iår :( <3<3).
Snart säääng,och upp tidigt imorgon på loppis!!

Hadé!
*tittut*!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0