Åh härliga tider

..varma tider!

Det är så fruktansvärt härligt ute just nu! Har precis kommit in(var så illa tvungen då magen skrek som en stucken gris), men annars har jag legat ute i solen sedan strax efter 11!! Hur underbart är inte det?!?!
Men nu sitter jag och fördriver tiden tills John kommer hem för då ska vi först hämta hans pappas bil sedan ska vi till Mommo och äta lasaaagneee<3<3<3 och hjälpa henne med datorn som tydligen inte vill som hon vill :s..
Sedan ikväll/aftoon ska jag förhoppningsvis till stan en sväng och träffa Soffeproppen som jag inte har träffat på typ..alldeles för många månader! Men det är så bra hon kommer hem till ske-å nu i sommar, måste verkligen ta igen tiden som annars bara flyr iväg på varsitt håll av västerbotten;)!
Dagens artist måste vara underbara LeAnn Rimes :)!



Åååh vill ha vill ha vill haaaa Tattooo!!! Två rosor på vardera nyckelben/?axel? En rosa en blå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0