Åhh...

..hatar rubriker!
 
Idag eller imorse kom Johns papa och plockade upp mej sedan for vi och plockade upp John och drog till hyresrättsföreningen på morön och pratade lite med en snubbe där som var creepy.. Men iallafall, nu är vi med större lägenhet!! :) Känns otroligt härligt!
 
Sedan har min papa + syskon vart förbi en sväng och grattat osv..sedan dess har jag bara legat och tyckt synd om mej själv. Eller nästan, jag har sjukt ont i skallen trots vila och tabletter? Har sett klart "I hennes skor", riktigt bra film tycker jag! Och nu ska jag kolla klart på "McLeods döttrar", rätt gullig serie tycker jag!
 
Madonna i sina bästa år! Så otroligt vacker!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0