Flyttkartonger och midsommarfirande..

..härlig blandning i ett blogginlägg!!
 

Hahaha..sitter just nu och dirigerar John med att packa olika grejor, iklädd ett par jätte snygga rosa glittriga kaninöron från Liseberg(klassresan i 9an)! Det är så otroligt jobbigt...
Tidigare idag har vi vart på Loppis på folkan med Johns papa + bihang, vart väl lite fynd..
Jag tänkte egentligen inte skriva så mycket utan bara ladda upp lite bilder från midsommar + hur det ser ut i lägenheten nu mitt i flyttstöket :D!

Älskling packar upp maaaateeen...grillad hamburgare!!<3<3
Johns papa + Lisa..:)
Fjortisbild på mej och Fluffeet<3
Flyttstöök!
Jag :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
 
Lägg märke till min lagomt höga lättroandehet när jag krympt bilderna med 100mgpxel för varje bild..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0